περιπέτειες

[....] είμαι χθες το βράδυ... και πίνω καφέ σε ένα μαγαζί....
ταυτόχρονα, για να περάσει και η ώρα ευχάριστα
διαλέγω μουσική από το πι σι του μαγαζιού
για να ακούει ο κόσμος....

δίπλα μου είναι διάφοροι αδιάφοροι....
...άλλοι γουστάρουν τη μουσική που παίζω
άλλοι πάλι με τίποτα και περιμένουν ν' ακούσουν κάνα σκυλάδικο
ή στην καλύτερη περίπτωση, κάνα ελληνικό
που θα 'χω τη φαεινή ιδέα να πετάξω
ανάμεσα στο κομμάτια.....

...είναι, που λέτε δίπλα μου κι ένας τύπος
που τις περισσότερες φορές γουστάρει με χίλια
και στις στροφές με δυο χιλιάδες αυτά που βάζω...
...άλλες φορές πάλι, όταν δε γουστάρει
μου τα χώνει, αλλά εγώ, ως γνωστόν, κλάιν μάιν...

...βάζω, που λέτε, διάφορα τραγούδια χθες
προσπαθώντας να ικανοποιήσω όλα τα γαμημένα τους γούστα
αλλά να φτιάξω και τη διάθεση τη δική μου...
και μέσα σε όλα που έχω διαλέξει, κάποια στιγμή
έρχεται και η σειρά του τραγουδιού του
Zac F, Lo Sientes (Night At The Port Dub Mix)...

Το κομμάτι αυτό, έχει διάρκεια εφτά λεπτά και είκοσι δευτερόλεπτα (00:07:20)
με τα γαμηστερά του τα πνευστά μέσα κλπ....

...όση ώρα διαρκεί το κομμάτι, ο τύπος δίπλα μου
-που σημειωτέον, έχει πιει, αν όχι όλο,
τουλάχιστον τον μισό Βόσπορο,
εκστασιασμένος προφανώς από τα πνευστά
αρχίζει να μου εκθειάζει το κομμάτι
λέγοντάς μου για σόλα σαξοφώνου
και ντραμς.... και πάλι από την αρχή..
το ίδιο και το ίδιο...
όλο αυτό, να το ακούω μες τα αυτιά μου
για εξήμισι περίπου λεπτά....
.. και να 'χω χωθεί μες την οθόνη
μήπως και γλιτώσω...

Βασικά, άλλο να σας το περιγράφω τώρα
κι άλλο να το βιώσετε...

..όμως, δεν ήταν αυτό...

κάμμια τριανταριά δευτερόλεπτα πριν τελειώσει το κομμάτι, ο τύπος
που λέγαμε παραπάνω
χωρίς να ξέρω κι εγώ τι περίμενε ν' ακούσει...
πιθανότατα καμμιά αλλαγή του σαξοφώνου
ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο
γυρίζει και μου λέει ξαφνικα:

ΩΩωω [!!!] μεγάλη μαλακία το κομμάτι αυτό Τίποτα.
Ο καλλιτέχνης δεν αξίζει μία...


"εε, όχι ρε πούστη μου", λέω μέσα μου...
κι εκεί δεν άντεξα, σήκωσα τα χέρια ψηλά, [που λέει ο λόγος]
πήγα για κατούρημα
τελειώνοντας έπλυνα τα χέρια μου, τα έχωσα όσο πιο βαθειά μπορούσα στις τσέπες, αφού πρώτα σήκωσα τους γιακάδες το τζάκετ που φορούσα
και την έκανα....

και λέω τώρα...

γιατί αγαπητέ Zac F δεν έβαζες άλλη μια λούπα σαξοφώνου
να γλυτώσω κι εγώ...??
τουλάχιστον να μην έχανα και τον προσανατολισμό μου
με το εν λόγω κομμάτι...

Ουφ !!! να δω τι άλλο θ' ακούσω...