SINGAPORE SLING

[.....] ήξερα ότι θα πέθαινε και δεν της είπα ψέμματα... Άλλωστε ήταν αρκετά έξυπνη για να το καταλάβει, μόνο που δεν ήταν η Λάουρα, αν κι αυτό τώρα δεν έχει καμιά σημασία. τελικά δεν ήταν μια υπόθεση ρουτίνας όπως πίστευα τότε.. Τελικά κι ο διευθυντής και τα παιδιά με τα πόδια πάνω στα γραφεία όταν γελάγαν μαζί μου ήταν γιατί βλέπαν μακρυά. Όχι όμως τόσο μακρυά όσο εκεί που πρόκειται να πάω εγώ τώρα.... Γλυστράς μέσα σου κι είναι σα να πέφτεις μ' αλεξίπτωτο... μετά κρατάς την αναπνοή σου και πηγαίνεις χωρίς να αντιστέκεσαι... και θυμάσαι όλους αυτούς που έκαναν το ίδιο πριν από σένα. Όλους αυτούς που πέταξαν στο κενό κάτω από ένα λευκό αλεξίπτωτο. Ένα μάτσο κορόιδα και χαμένους χωρίς μέλλον, δουλειά και ηλικία που κυνηγάνε ακόμα ένα όνειρο με γυναικείο όνομα... Θα 'χω λοιπόν καλή παρέα απόψε...


βρέθηκα
με έναν ατέλειωτο πόνο να με βασανίζει αυτές τις μέρες, στο κάτω μέρος της ραχοκοκαλιάς μου, μετά από κακό χειρισμό του σώματός μου, που δε λέει με τίποτα να με αποχωριστεί και που με κρατά ατέλειωτες ώρες ξαπλωμένο στο κρεββάτι, μπας και γίνει κάτι και με περάσει... τσάμπα όμως γιατί όσο και να είμαι ξάπλα, τόσο ο πόνος εντείνεται και μετά δε μπορώ να κουνηθώ..
Όσο είμαι ξάπλα όμως, κάνω ένα refresh στις ταινίες του Νίκου Νικολαΐδη -στο Νίκο Νικολαΐδη θα αναφερθώ κάποια στιγμή ξανά, όταν θα έχω χρόνο- που είναι από τους αγαπημένους μου σκηνοθέτες...

Το Singapore Sling του ΝΝ έβλεπα λοιπόν, δυο μέρες τώρα σερί...
στοιχεία για την ταινία όπως και για άλλες δικές του
υπάρχουν παντού στο διαδύκτιο...

Singapore Sling Long drink ( Ποτήρι highball )
4.0 cl Gin
2.0 cl Cherry Brandy
0.5 cl Cointreau
0.5 cl DOM Benedictine
1.0 cl Γρεναδίνη
8.0 cl Χυμό ανανά
3.0 cl Χυμό λεμόνι
1 Σταγόνα Angostura
Βάζουμε όλα τα υλικά στο shaker μαζί με πάγο. 
Χτυπάμε καλά και σουρώνουμε σε ποτήρι με πάγο.  
Γαρνίρουμε με φέτα ανανά και κερασάκι maraschino.

2 σχόλια [ποστ γιουαρ]:

Balidor said...

Νικολαίδης ρόκζ...
θα την τσεκάρω...

:)

άσχετο αλλα ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΣΤ...
ΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕ!!!!!!

miliokas said...

Τσέκαρέ την....
πριν λίγο τέλειωσα το "THE ZERO YEARS". εδώ περισσότερα γιαυτήν την ταινία. αν θέλεις να σου δώσω τα λινκς να την κατεβάσεις [αν έχεις χρόνο]