τι είπες;



ημέρες καρμπόν/ηλιόλουστες μέρες/καλοκαιρινές μέρες στην καρδιά του χειμώνα/αχρηστία/και μετά;/μετά, τι;/ποιος νοιάζεται για το μετά/δεν ξέρω/ξέρεις εσύ;/δε μιλάς ε;/εμ, βέβαια/ποτέ σου δε μιλάς/παλιά μιλούσες όμως/αλλά τότε ήταν αλλιώς/ήταν "παλιά"/ξέρω-ξέρω/και τώρα αλλιώς είναι/δεν είναι;/πάλι δε μιλάς/δεν πειράζει/μιλάω εγώ/τι είπες;/δε μίλησες;/τι ξέρω/απλά, παραμυθιάζομαι/μ' αρέσει μερικές φορές να νομίζω πως μου μιλάς/μόνο σε μένα/εκείνες τις φορές που είμαι μόνη μου/θυμάσαι τότε που.../όχι, δε θα σου πω/αν θέλεις θυμίσου από μόνος σου/κι αν θέλεις/μου το λες/και που ξέρεις/μπορεί να θυμηθήκαμε το ίδιο/ούτε μια στο άπειρο, θα πεις/αλλά δε με νοιάζει/το μόνο που με νοιάζει είναι άλλο/αλλά απόψε λείπεις κι εγώ δε θέλω να το μοιραστώ/ούτε μαζί σου/ούτε με κανέναν άλλο/χέστηκες, ε;/"όχι" θα πεις/αλλά δε θα με κοιτάς στα μάτια/παλιά το έκανες/τι ποιό;/αυτό/τι ποιο αυτό;/με κοιτούσες στα μάτια/δεν το θυμάσαι ε/φυσικά/έχεις επιλεκτική μνήμη/ναι ξέρω/παλιά, ήταν αλλιώς/αλλά να σου πω κάτι;/όχι, θα στο πω/μην κλείνεις τ' αυτιά σου/αν τα κλείσεις θα στο γράψω/ξέρεις, σε αντίθεση με σένα, θυμάμαι ακόμα να γράφω/τι;/τι να σου γράψω;/έχω πολλά να σου γράψω/εσύ δε θέλεις/εσύ δε μ' αφήνεις/παλιά με άφηνες/αλλά τώρα δεν είναι παλιά/τώρα άλλαξες/σιγά που άλλαξες/απλά έτσι θέλεις να νομίζεις/εγώ που σε ξέρω από παλιά ξέρω πως δεν άλλαξες/δε με νοιάζουν αυτά που πιστεύεις/ούτε πως δεν είναι όπως παλιά/όμως, να/παλιά, μ' έπαιρνες και μια αγκαλιά/παλιά όμως/καλά, φύγε πάλι/εγώ θα μείνω/θα βάλω λίγη μουσική/θαναψω κι ένα τσιγάρο/τι παει να πει πότε το άρχισα;/από παλιά/αλλά να, ξέρεις τώρα/τώρα δεν είναι παλιά/ελα, μη σε κρατάω/γεια...!!!