glass sphere, part 1






dire sTraits - ride across the river - CD RIP

είχα βρεθεί σε κείνο το βρωμομάγαζο σχεδόν τυχαία. Ήταν απομεσήμερο -είχε βρέξει κιόλας και τα φώτα τα είδα την τελευταία στιγμή. Ο Ουρανός ήταν τέτοιος που έμοιαζε με σούρουπο. Άνοιξα την πόρτα και η μπόχα που πετάχτηκε έξω, με τύλιξε. Πήρα μια βαθιά ανάσα κι έσυρα τις λασπωμένες μου μπότες στο σανιδένιο, σκοροφαγωμένο πάτωμα.
Γρύλισα κάτι που έμοιαζε σα χαιρετισμός ή μπορεί σαν τέτοιο να τον εξέλαβαν επειδή καθώς κατευθυνόμουν στο τραπέζι δίπλα από την τεράστια τζαμαρία κάποια κεφάλια γύρισαν προς το μέρος μου. Κάθισα στη σανίδα που περνιόταν για καρέκλα κι άφησα να πέσει με θόρυβο στο πάτωμα το διπλό σακίδιο της σέλας. Το έσπρωξα κάτω από το τραπέζι και βόλεψα όσο καλύτερα μπορούσα το σώμα μου πάνω στη σανίδα προσπαθώντας να πονάω όσο το δυνατόν λιγότερο.
Έδωσα την παραγγελία στον βρωμιάρη που ήρθε -πατάτες, κρέας, μια μπύρα μπέικον και αυγά, τίγκα στη χοληστερίνη θα έλεγε ο Κάππας αλλά αυτός δεν ήταν εδώ σήμερα.

Βρέθηκα να χαζεύω το τζάμι και έξω από αυτό. Ήταν απλά ένα τζάμι, χωρίς ανοίγματα ή φύλλα. κι απ' έξω ο Ήλιος που μόλις είχε σκάσει το έκανε να μοιάζει με θερμοκήπιο. Και πάνω του μύγες. "Σωρό οι μύγες" θα έλεγε ο Κάππας αν ήταν εδώ αλλά δεν ήταν. έμεινα να χαζεύω τις βρωμόμυγες πάνω στο τζάμι όσο περίμενα και χανόμουν μέσα στις σκέψεις μου.
Πως είχα βρεθεί εδώ; Τα πράγματα είχαν πάει ακριβώς όπως τα είχα σχεδιάσει και τώρα πια ήμουν ο Αρχηγός τους. Μπορούσες να με αποκαλέσεις και βασιλιά του κόσμου ολόκληρου χωρίς αυτό να ήταν υπερβολή. Σκεφτόμουν και χάζευα τις μύγες πάνω στο τζάμι...
"Σωρό οι μύγες" σα να τον άκουσα ξανά...
Σκέφτηκα την πόλη που είχα διασχίσει νωρίτερα -πόλη-φάντασμα πριν βρεθώ εδώ που ήμουν τώρα. θα γύριζα αργότερα. κάτι θα υπήρχε για να περάσω τη νύχτα...
Τεντώθηκα και κοίταξα έξω από το τζάμι. Ψιχάλιζε... την προσοχή μου, την τράβηξε ένα μπουκάλι με κάτι μαραμένα φυτά στην άκρη του παραθύρου. Ξανακοίταξα τη βροχή.
Άκουσα θόρυβο και γύρισα απότομα. Ο τεβερνιάρης με τη λιγδιασμένη ποδιά, έφερνε την παραγγελία. Τα άφησε κι έπεσα με τα μούτρα στο φαγητό...


(συνεχίζεται)

Raphael Pistachio - Guitar Tryout
The Village Stompers - Washington Square
Pink Martini - Anna

0 σχόλια [ποστ γιουαρ]: