decisions_


Tim Buckley - Pleasant Street





το προηγούμενο βράδυ ονειρεύτηκα πως κάποιος έπαιρνε αποφάσεις για μένα και για τη ζωή μου σα να μην ήμουν μπροστά. Ήταν τόσο σίγουρος κανόνιζε μέχρι και τις επιμέρους λεπτομέρειες.
Εγώ απλά άκουγα και ήταν σα να μην είχα φωνή

Μετά βρέθηκα σ' ένα ηλιόλουστο μέρος -σαν παραθαλάσσιο μαγαζί κι ετοίμαζα καφέδες.
Πέρασε και η μητέρα μου από κει.
Ούτε που θυμάμαι το λόγο.
Της έφτιαξα ένα φραπέ μέτριο σε πλαστικό και ήμουν σε δίλημμα -να τον κεράσω ή όχι;

Μετά δε θυμάμαι τίποτα απ' όσα ακολούθησαν...

Το επόμενο πρωΐ, με το που ξύπνησα, ετοίμασα έναν καφέ, έστριψα ένα τσιγάρο, κάθισα αναπαυτικά στην πολυθρόνα και πήρα τηλέφωνο ακυρώνοντας όποιες συνεργασίες πήγαιναν να προκύψουν χρησιμοποιώντας κάποια ηλίθια δικαιολογία_


Horace Andy - Use This Dub
17 hippies - el dorado
Flamingo Star - Make My Day
SU - 6 Feet Under
PALOV And Panama Cardoon - Berimbau

0 σχόλια [ποστ γιουαρ]: