[:three_cool_cats] - september 28th

september 28th
[:three_cool_cats]
[:movie] // Straw Dogs (1971) 
[:watch

https://www.flickr.com/photos/27284130@N03/29869718022/
Πρώτα - πρώτα και για να ξηγιόμαστε 
εγώ φιλόζωος (ή ζωόφιλος-όπως θες)
σε γενικές γραμμές δεν είμαι-άλλο αν έχω σκύλο
και τα γατιά γενικότερα δεν τα συμπαθώ
(αλλά κι αυτό είναι άλλη ιστορία)
Τα τρία γατάκια της φωτογραφίας, τα μάζεψα 
κάτω από τις σχάρες υπονόμου όπου τα είχαν
πετάξει για να πεθάνουν μαζί με κάποια άλλα
Άνθρωποι σου λέει μετά
(φυσικά και ξέρω ποιός είναι)
Τώρα, το γλεντάνε στην εξοχή

Ry Cooder - 3 Cool Cats
the coasters - three Cool Cats
Βασίλης Δημητρίου - Η Ομολογία

3 σχόλια [ποστ γιουαρ]:

Unknown said...

οχι ζωοφιλος, ακουγεται λιγο λαθος

Kostas said...

Τι να λέμε τώρα ; Εάν το πεις κάπου , θα σου απαντήσουν ότι υπάρχουν παιδάκια που πεθαίνουν και δεν έχουν να φάνε . Αυτό δε σημαίνει όμως ότι έχουμε το δικαίωμα να πετάμε κάποια κατοικίδια στους υπονόμους !

miliokas said...

@Kostas: μου το έχουν πει για το σκύλο μου
και χωρίς να πω κάτι...αλλά η απάντηση ήταν εύκολη: σου ζήτησα να το ταΐσεις? και μετά απλά τους κάνεις πέρα_